مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 21:222022-09-27ورزشي

حاشیه سازی ضدانقلاب علیه تیم ملی فوتبال و تیری که باز هم به سنگ خورد


عملکرد درخشان و اتحاد بازیکنان تیم ملی فوتبال در دو دیدار مقابل اروگوئه و سنگال، سناریو از پیش طراحی شده شبکه های سعودی و لندنی را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دومین دیدار دوستانه خود تحت هدایت کارلوس کی روش مقابل سنگال قهرمان آفریقا به تساوی یک بر یک رسید تا بدون باخت برابر دو تیم قدرتمند فوتبال جهان (اروگوئه رنکینگ 13 و سنگال رنکینگ 18) از اتریش به ایران بازگردد.

نتایج درخشان تیم ملی و اتحاد بازیکنان سبب شد تیر برخی دشمنان جمهوری اسلامی و به ویژه شبکه سعودی نشنال به سنگ بخورد.

این شبکه از زمان ورود کاروان تیم ملی به اتریش، با حاشیه سازی های غیر ورزشی سعی در ایجاد تفرقه و ضربه زدن به تیم ملی را داشت اما در نهایت به اهداف شوم خود نرسید.

این شبکه که جیره خوار شاهزادگان سعودی است، پس از دیدار ایران و اروگوئه با دستاویز قرار دادن شادی گل بازیکنان تیم ملی و حمله به حلقه اتحاد ملی پوشان کشورمان نشان داد که از برد تیم ملی بسیار ناراحت است و به همین دلیل شروع به جوسازی و حاشیه سازی کرد.

  عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی، همدلی و اتحاد آنها در هر دو دیدار دوستانه نشان داد این تیم هدفی بزرگ به نام شادی هواداران ایرانی در جام جهانی دارد و برخلاف دروغ سازی های رسانه های معاند، باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی ضدانقلاب علیه تیم ملی فوتبال و تیری که باز هم به سنگ خورد

حاشیه سازی ضدانقلاب علیه تیم ملی فوتبال و تیری که باز هم به سنگ خورد