مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 07:272022-09-28اقتصادي

از تدبیر حاکمیتی برای مسکن دانشگاهیان تا کلید خوردن افزایش حقوق اساتید


معاون مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از حلقه های گم شده ارتباط دانشگاهیان با صنعت گفت و تاکید کرد که صنعت کاری با علم دانشگاه ندارد و خدمات دانشگاه برایش اهمیت دارد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ یکی از روزهای تابستان، پس از مدت ها هماهنگی مهمان اتاق جوان ترین معاون وزارت علوم می شویم تا با او به گفت وگو بنشینیم، هر چند که اتاقش از آنچه که تصور می کردیم شلوغ تر بود و مجبور شدیم مدتی به انتظار بنشینیم اما تاریکی اتاق های کم نور وزارت علوم که شامل صرفه جویی می شد را نداشت.

علی خطیبی معاون مالی اداری و منابع وزارت علوم و متولد 1358 است که از حکم معاونت وی حدود یک سالی می گذرد، وی که دانش آموخته مقطع دکتری تخصصی دانشگاه تهران در رشته بیوفیزیک است و دستی هم بر آتش صنعت داشته، از حلقه های گمشده ارتباط صنعت با دانشگاه دانش بنیان هم گفت و تاکید کرد که اگر صنعت از این شرکت ها هم ناامید شود از آموزش عالی ناامید می شود و نباید کاری کرد که این اتفاق بیفتد.

وی از اختصاص بودجه بازسازی دانشگاه ها برای نخستین بار هم خبر داد و تاکید کرد که بازگشایی دانشگاه ها با تلاش جهادی روسای دانشگاه ها در فروردین ماه امسال صورت پذیرفت چرا که اکثر زیرساخت ها از بین رفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تدبیر حاکمیتی برای مسکن دانشگاهیان تا کلید خوردن افزایش حقوق اساتید

از تدبیر حاکمیتی برای مسکن دانشگاهیان تا کلید خوردن افزایش حقوق اساتید