مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:422022-09-28سياسي

شهید قاسم خیری: از شما خواهرانم می خواهم زینب این زمان باشید


شهید قاسم خیری سعادتی در وصیت نامه خود آورده است: از شما برادرانم می خواهم که راه حسین(ع) را ادامه دهید و جبهه ها را خالی نکنید و از شما خواهرانم می خواهم زینب این زمان باشید و راه حضرت زینب(س) را ادامه دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید قاسم خیری سعادتی فرزند بالاخان در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه 1363، در خانواده مذهبی و متدین در بخش قنوات از توابع قم دیده به جهان گشود.

وی پس از چندی مجاهدت در جبهه های حق علیه باطل در برابر حمله بی رحمانه رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان، در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه 1363، در منطقه جزیره مجنون بر اثر اصابت تیر به ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم اولین وصیتی که من دارم به پدر و مادر گرامی ام است که شما پدر گرامی راه شهدا که همان راه حسین(ع) است ادامه دهید و شما مادرم همچون فاطمه زهرا(س) صبور باشید و اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید بلکه برای علی اکبر حسین گریه کنید.

همچنین شما برادران و خواهرانم، از شما برادرانم می خواهم که راه حسین(ع) را ادامه دهید و جبهه ها را خالی نکنید و از شما خواهرانم می خواهم زینب این زمان باشید و راه حضرت زینب(س) را ادامه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قاسم خیری: از شما خواهرانم می خواهم زینب این زمان باشید

شهید قاسم خیری: از شما خواهرانم می خواهم زینب این زمان باشید