مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:472022-09-28اقتصادي

این نکات ضروری را حتما درباره ماشین تان بدانید


امروزه در تمامی خودروهای لوکس و مدرن از دیسک ترمز در هر چهار چرخ استفاده می شود دیسک ترمز یکی از بخش های سیستم ترمز اصلی خودرو است که وظیفه متوقف کردن خودرو را بر عهده دارد.

- کپسول خشک کننده   کمپرسور کولر خودرو از جمله قطعاتی است باید در آشنایی با قطعات خودرو به بررسی عملکرد آن بپردازیم کمپرسور کولر از تعدادی پیستون و سیلندر تشکیل می شود که اغلب مانند استوانه ای شکل است و با استفاده از تسمه دینام به میلنگ موتور متصل می شود وظیفه کمپرسور کولر خودرو فشرده سازی گاز مبرد و مهیا کردن هوای خنک به داخل کابین خودرو را بر عهده دارد.

عملکرد کمپرسور کولر بدین صورت است که ابتدا از طریق موتور اقدام به جذب هوا می کند و با وارد کردن این هوا در داخل سیلندرهای و رساندن آن به اواپراتور باعث تولید هوای سرد می شود که از طریق فن به داخل کابین خودرو منتقل می شود که در نتیجه هوای داخل کابین خودرو خنک و رطوبت کافی را ایجاد می کند تا از رانندگی در هوای گرم دلپذیر شود و سرنشینان هوای مطبوع و خنک دریافت کند.

پلوس خودرو چیست و چه وظیفه ای بر عهده دارد؟ پلوس خودرو یکی از قطعاتی است که در آشنایی با قطعات خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است این قطعه میله ای شکل که نیروی دیفرانسیل را به چرخ ها انتقال می دهد همان طور که قبلاً درباره عملکرد دیفرانسیل و موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نکات ضروری را حتما درباره ماشین تان بدانید

این نکات ضروری را حتما درباره ماشین تان بدانید