مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:172022-09-28سياسي

بازیگران مردمی که کنار مردم ماندند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درحالی که برخی افراد فرصت طلب در عرصه هنری که فرصت آشوب ها را برای خوش رقصی برای دشمنان بیگانه مناسب دیدند، - درحالی که برخی افراد فرصت طلب در عرصه هنری که فرصت آشوب ها را برای خوش رقصی برای دشمنان بیگانه مناسب دیدند، بودند بازیگرانی که همواره درکنار مردم بودند و این بار نیز مردمی ماندند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درحالی که برخی افراد فرصت طلب در عرصه هنری که فرصت آشوب ها را برای خوش رقصی برای دشمنان بیگانه مناسب دیدند، بودند بازیگرانی که همواره درکنار مردم بودند و این بار نیز مردمی ماندند.

محمد کاسبی یکی از این بازیگران است که بدون هراس از تهدید ها و فشار هایی که این روز ها علیه هنرمندان ایجاد شده با انتشار محتوایی در شبکه های اجتماعی نوشت: از من می پرسند در وقایع اخیر موضعت چیه؟ می گویم من در کنار مردمم.

می پرسند کدام مردم.

جوابم واضح است.

مردمی که امروز در میدان انقلاب گردهم آمدند.

آغاز می کنم این مقطع را با نام و یاد خدای حسین ابن علی (ع) همچنین جعفر دهقان نیز در روز های آغاز ناآرامی های خیابانی، با حضور در دیدار اخیر پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب، دین خود را به مردم ادا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران مردمی که کنار مردم ماندند

بازیگران مردمی که کنار مردم ماندند