مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:072022-09-28اقتصادي

ایجاد ساز و کار لازم برای کاهش مدت زمان انتظار مشتریان در شعب بانک ملت


بانک ملت پس از تجربه راه اندازی ارائه تسهیلات غیر حضوری(فرابانک)، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین شعب کرده است.

سامانه ای که با اختصاص درگاه های مختلف، امکان دریافت نوبت برای انجام خدمات بانکی در شعب را، بدون حضور فیزیکی فراهم ساخته است تا مشتریان بانک با مدیریت زمان، کمترین وقت را در شعب بانک ملت برای دریافت خدمات سپری کنند.

گامی مهم که می تواند با توزیع ساعت ارائه خدمات به مشتریان از شلوغی شعب و همچنین مدت زمان حضور مشتریان در شعب بکاهد.

به بهانه راه اندازی این خدمت گفت و گویی با رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت انجام داده ایم که می خوانید: آقای دولت آبادی اخیرا سامانه نوبت دهی آنلاین برای دریافت نوبت غیرحضوری از شعب در بانک ملت به بهره برداری رسیده است.

هدف از ایجاد این سامانه چه بوده است؟ بانک ملت طی دو دهه اخیر استراتژی اصلی خود را بر گسترش سامانه های الکترونیک به صورت 24*7 قرار داده است.

در این رابطه نیز در سال های اخیر توانسته خدمات متنوعی را در بستر همراه بانک، اینترنت بانک، پایانه های خودپرداز و فروش ارائه کند.

گواه این موضوع حجم تراکنش های الکترونیک است که به صورت چشمگیری افزایش یافته ولی این مهم نافی این مطلب نیست که بتوان از حجم تراکنش های شعب صرف نظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ساز و کار لازم برای کاهش مدت زمان انتظار مشتریان در شعب بانک ملت

ایجاد ساز و کار لازم برای کاهش مدت زمان انتظار مشتریان در شعب بانک ملت