مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-28اقتصادي

سرمایه گذاران از بروکراسی و فساد اداری در مازندران می نالند


استاندار مازندران فلسفه اصلی سرمایه گذاری در استان را مقدمات اولیه آن دانست و گفت: مراکز خصوصی برخلاف دولتی ها برای جذب سرمایه گذار به سود شخصی فکر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور بعدازظهر امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران اظهار کرد: اولویت نخست ما سرمایه گذاری خارجی است این در حالی است که مازندران در این بخش عقب ماندگی تاریخی دارد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته 40 مجوز برای سرمایه گذاری خارجی صادر شد که 30 درصد غیرفعال و مابقی فعال است، افزود: بدون سرمایه گذاری محال است که به رشد اقتصادی برسیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بهره وری در استان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: لازم است نحوه جذب سرمایه گذار در مازندران به درستی انجام شود از این رو مرکز سرمایه گذاری خارجی باید برای این منظور برنامه داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی باید فعال شود، ادامه داد: سرمایه گذار فقط نیازمند احترام است؛ سرمایه گذار نباید دچار پیچ و خم اداری شود.

حسینی پور فلسفه اصلی سرمایه گذاری در استان را مقدمات اولیه آن دانست و یادآور شد: مراکز خصوصی برخلاف دولتی ها برای جذب سرمایه گذار به سود شخصی فکر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران از بروکراسی و فساد اداری در مازندران می نالند

سرمایه گذاران از بروکراسی و فساد اداری در مازندران می نالند