مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:072022-09-28بين الملل

درخواست الکاظمی برای بپیگرد عاملان حملات خمپاره ای به منطقه سبز بغداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از نیروهای امنیتی این کشور خواستار پیگرد عاملان حملات راکتی و خمپاره ای به منطقه سبز بغداد شد و گفت: - نخست وزیر عراق از نیرو های امنیتی این کشور خواستار پیگرد عاملان حملات راکتی و خمپاره ای به منطقه سبز بغداد و دستگیری آن ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از نیروهای امنیتی این کشور خواستار پیگرد عاملان حملات راکتی و خمپاره ای به منطقه سبز بغداد شد و گفت: اوضاع امنیتی بازتاب اوضاع سیاسی است.

بر همین اساس دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای اعلام کرد: الکاظمی به عنوان نخست وزیر و فرمانده کل قوا از نیروهای امنیتی خواستار پیگرد عاملان حملات راکتی و خمپاره ای به منطقه سبز و دستگیری عاملان شد.

وی از نیروهای امنیتی خواست به وظیفه خود در حفاظت از نهادهای دولتی، اموال عمومی و خصوصی و تظاهرکنندگان عمل کنند و تظاهرکنندگان نیز به دستورالعمل نهادهای امنیتی پایبند و اعتراضات خود را به صورت مسالمت آمیز برگزار کنند.

نخست وزیر عراق با بیان اینکه شرایط امنیتی فعلی بازتاب اوضاع سیاسی است، بار دیگر خواستار برگزاری گفتگوی ملی میان گروه های سیاسی برای برون رفت از بحران فعلی، دور ماندن شهروندان از نزاع های سیاسی و حفظ امنیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست الکاظمی برای بپیگرد عاملان حملات خمپاره ای به منطقه سبز بغداد

درخواست الکاظمی برای بپیگرد عاملان حملات خمپاره ای به منطقه سبز بغداد