مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 21:422022-09-28سياسي

تیر دشمن با راهپیمایی خیره کننده ملت در دفاع از نظام به سنگ خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان تصور می کردند پس از پیروزی انقلاب اسلامی، - معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به راهپیمایی خیره کننده مردم در دفاع از نظام اسلامی گفت: تیر دشمن با حضور و بصیرت مردم به سنگ خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان تصور می کردند پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب چند ماهی بیشتر دوام پیدا نخواهد آورد، اما انقلاب در چهل و چهارمین سال خود است، گفت: انقلاب دشمن دارد و یک نهاد نگهبان و نگهدارنده باید برای آن طراحی شود که با تدبیر امام در سال 58 سپاه تشکیل شد.

سردار جوانی با اشاره به فلسفه وجودی سپاه، افزود: سپاه، پاسداری از انقلاب، اسلام، قرآن، ارزش ها و ولایت را برعهده و یک کارنامه درخشانی دارد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه سخنان خود هفته دفاع مقدس را یک فرصت مغتنم برشمرد و اضافه کرد: بیش از 40 سال از اغاز جنگ تحمیلی و بیش از 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و خیلی از مسائل جنگ باید برای نسل جوان تبیین و تشریح و معارف دفاع مقدس نسل به نسل منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر دشمن با راهپیمایی خیره کننده ملت در دفاع از نظام به سنگ خورد

تیر دشمن با راهپیمایی خیره کننده ملت در دفاع از نظام به سنگ خورد