مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:372022-09-29پزشكي

ارائه 160 هزار خدمت پرستاری در دهه آخر ماه صفر به زائران رضوی


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 400 نفر از کارشناسان پرستاری در دهه پایانی ماه صفر 160 هزار خدمت پرستاری به زائران رضوی ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از علوم پزشکی مشهد، امیررضا صالح مقدم گفت: از این تعداد، 270 نفر از کارشناسان پرستاری از بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دولتی در 70 موکب و ایستگاه سلامت مستقر در جاده های منتهی به مشهد، 90 هزار خدمت پرستاری به زائران پیاده، ارائه دادند.

وی با بیان این که در هر ایستگاه حداقل 2 پرستار در شیفتهای صبح و عصر حضور داشتند ادامه داد: کنترل فشارخون، قند خون، پانسمان، ماساژ تراپی، تجویز مسکن و راهنمایی بهداشتی از جمله خدماتی است که کارشناسان پرستاری در موکب های سلامت بین راهی در این ایام انجام داده اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر این، در راستای ارائه خدمات به موقع به بیماران احتمالی در صحن های حرم رضوی 60 نفر پرستار واکنش سریع در سه روز انتهایی ماه صفر مستقر شدند که تیم های واکنش سریع متشکل از تیم های دو نفره شامل یک پرستار متخصص و یک دانشجوی سال آخر هستند و تا کنون 60 هزار خدمت به زائران رضوی ارائه کرده اند.

صالح مقدم افزود: علاوه بر این همه بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی به لحاظ تامین نیروی پرستار به ویژه در بخش های اورژانس، اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 160 هزار خدمت پرستاری در دهه آخر ماه صفر به زائران رضوی

ارائه 160 هزار خدمت پرستاری در دهه آخر ماه صفر به زائران رضوی