مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-29سياسي

بیمه معلمان ارتقاء پیدا می کند


وزیر آموزش و پرورش با در خصوص نیاز جامعه معلمین به بیمارستان، گفت: تأسیس بیمارستان فرهنگیان در توانایی وزارت آموزش و پروش نیست، اما در تلاش ها برای ارتقاء بیمه معلمان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یوسف نوری، وزیر آموزش و پروش در نشست با فرهنگیان استان البرز، که در کانون شهید فهمید برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پروش نیازمند کار جدی و بزرگ است، گفت: معلمان فکر نکنند پرورش خلاقیت فقط در دانشگاه ها شکل می گیرد، گام اول پرورش خلاقیت مدارس و کلاس های درس هستند.

وی با بیان اینکه توجه به بیانات و فرامین مقام مقام معظم رهبری در امر تربیت و آموزش باید چراغ راه ما باشد، اضافه کرد: در این راستا معلمان و مسؤولان آموزش و پرووش باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی در پاسخ به مطالبه یکی از حاضرین در نشست مبنی بر نیاز جامعه معلمین به بیمارستان، افزود: تأسیس بیمارستان فرهنگیان در توانایی وزارت آموزش و پروش نیست، اما در تلاش ها برای ارتقاء بیمه معلمان ادامه دارد.

نوری با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در سال جاری حدود 50 هزار جذب دانشجو داشته است، اضافه کرد: فارغ التحصیلان این رشته دو مرحله دیگر تحت عنوان آزمون صلاحیت و ارزیابی 6 گانه را باید پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه معلمان ارتقاء پیدا می کند

بیمه معلمان ارتقاء پیدا می کند