مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:222022-09-29سياسي

قدم های ابتدایی در عرصه میراث نیاز به تکمیل دارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های چند ماهه گذشته در عرصه صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری در اصفهان مطلوب نیست و قدم های برداشته شده ابتدایی است که باید تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در می توان دریافت که اصفهان صاحب سبک است و هرچیز دیگری که در قالب هنر خود را نشان داده، مکتب و بخش معرفتی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ابوعلی سینا حدود 17 سال از عمر علمی اش را در اصفهان گذرانده و بخش قابل توجهی از نوشته هایش در این سرزمین رشد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 1000 سال پیش کسانی که به عنوان گردشگر به اصفهان آمدند، گفتند هیچ کجا به زیبایی و آراستگی اصفهان ندیده اند، بیان کرد: هنرمندان اصفهان از رییس جمهور طلب دارند که به این عرصه رسیدگی شود و پاسخ گوی تاثیرات مهم عرصه هنر و صنایع دستی و بخش های مرتبط  باشند.

مقتدایی معتقد است که فعالیت های چند ماهه گذشته در عرصه صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری در اصفهان مطلوب نیست و قدم های برداشته شده ابتدایی است که باید تکمیل شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: مجلس در فصل نوشتن بودجه به این کار کمک می کند تا دولت در کنار مجلس در این زمینه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های ابتدایی در عرصه میراث نیاز به تکمیل دارد

قدم های ابتدایی در عرصه میراث نیاز به تکمیل دارد