مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:372022-09-29سياسي

اصفهان نیازمند به ساخت هتل است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اصفهان به عنوان شهری که نیازمند هتل است می تواند از تفاهم نامه ای با سازمان ملی مسکن و معاونت شهرسازی وزارت راه در این مسیر استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری را فراهم می کند تا دولت و مجلس حمایت های خود را از حوزه گردشگری استمرار بخشند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به دو رویکرد زمانی و مکانی تصریح کرد: در رویکرد توزیع مکانی با معرفی مکان های جدید گردشگری در استان اصفهان اقدام شده و در رویکرد توزیع زمانی، پیش نویس ساماندهی تعطیلات، آماده بهره برداری است و امید است اصفهان در همه ایام سال از گردشگری نفع ببرد.

 وی با بیان اینکه وزیر مربوطه دستور ساماندهی و ثبت ملی رویدادهای گردشگری را ابلاغ کرده، گفت: در کشور بیش از 1000 رویداد در حال برگزاری است و امکان ثبت ملی رویدادهای ملی و استانی وجود دارد که باعث می شود تمام کشور درگیر آن رویداد شوند و در این میان در اصفهان دو رویداد این شرایط را کسب کردند.

شالبافیان دلیل حمایتش از برگزاری نمایشگاه را چنین توضیح داد: دلیل حمایت ما از برگزاری نمایشگاه گردشگری در هفته گردشگری این است که سیاست تمرکززدایی از نمایشگاه ها را به طور جدی دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیازمند به ساخت هتل است

اصفهان نیازمند به ساخت هتل است