مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:122022-09-30فرهنگي

محمد سرشار: جریان های تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب از چهره برداشتند


رمان نویس ایرانی و مدیر سابق شبکه پویا گفت: جریان های تجزیه طلب همیشه با نقاب خود را وارد میدان می کردند، ولی در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب را کنار زدند و خیلی صریح نقشه اصلی خودشان را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اتفاقات اخیر منجر به فرصت طلبی عده ای شد تا بتوانند در برهم زدن اوضاع نقش خود را فعال کنند و از رهگذر آن، گروه های تجزیه طلب وقت را برای عرض اندام خود مغتنم ببینند.

در برابر این رفتارها، هنرمندان و اصحاب فرهنگ به میدان آمدند و سودای اغتشاشگران برای تجزیه طلبی را آشکار کردند.

در همین زمینه، نظر اهالی کتاب و شعر و ادبیات را جویا شدیم و محمد سرشار، نویسنده، پژوهشگر و مدیر سابق شبکه پویا نظراتش را با فارس در میان گذاشت.

جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت طبیعتاً با چالش ها و بحران های تازه ای مواجه می شود وی در خصوص اقدامات تجزیه طلبانه که در روزهای گذشته شدت گرفته است، گفت: جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفتی که به سمت تمدن سازی نوین اسلامی دارد وارد مراحل جدیدتری می شود که افق های وسیع تری را می بیند.

طبیعتاً با چالش ها و بحران های تازه ای مواجه می شود؛ یعنی در اجزا و ارکان حکومت داری کشور نسبت به گذشته توقعات مردم از این دستگاه ها و ارکان بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد سرشار: جریان های تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب از چهره برداشتند

محمد سرشار: جریان های تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب از چهره برداشتند