مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-30حوادث

ایمن سازی شهر اولویت شهرداری تهران/ تعیین تکلیف 58 گود رها شده در پایتخت


معاون شهردار تهران با تأکید بر ضرورت ارتقاء ایمنی در پایتخت گفت: کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران ها همچنین ایمن سازی ساختمان ها از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری تهران در این دوره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،حمیدرضا صارمی هم زمان با روز آتش نشانی و ایمنی ضمن گرامیداشت این روز و قدردانی از رشادت و ایثار آتش نشانان به تشریح اقدامات این معاونت در حوزه ارتقاء ایمنی در ساخت وسازها و تاب آوری شهری پرداخت و گفت: شهر به عنوان یک موجود زنده، دارای جریانات و ابعاد متنوع و مختلفی است که بی توجهی به هر یک از آن ها، عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

  وی افزود: یکی از مهم ترین این ابعاد که باید بدان توجه ویژه ای داشت، مسئله ایمنی شهری و کاهش آسیب پذیری شهرها در مقابله با خطرات احتمالی و حفاظت از جان شهروندان است، وجود گسل های فعال در شهر تهران، خطر فرونشست ها  و.

ضرورت توجه ویژه به ارتقاء سطح ایمنی شهری را صد چندان کرده است لذا کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران ها و ایمن سازی ساختمان ها از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری تهران در این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی شهر اولویت شهرداری تهران/ تعیین تکلیف 58 گود رها شده در پایتخت

ایمن سازی شهر اولویت شهرداری تهران/ تعیین تکلیف 58 گود رها شده در پایتخت