مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-30فرهنگي

«چهارده ترکیب بند آیینی» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «چهارده ترکیب بند آیینی» سروده نغمه مستشار نظامی با مقدمه غلامعلی حداد عادل توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

- کتاب چهارده ترکیب بند آیینی سروده نغمه مستشار نظامی با مقدمه غلامعلی حداد عادل توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب چهارده ترکیب بند آیینی سروده نغمه مستشار نظامی با مقدمه غلامعلی حداد عادل توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

این کتاب پانزدهمین مجموعه شعر نویسنده است؛ که در چهارده ترکیب بند با موضوع های آیینی و ملی سروده شده است و عمده این اشعار - بنا بر نذر وی - عاشورایی و زینبی است.

مستشار نظام درباره این اثر می گوید: ترکیب بند نبوی از لحاظ تاریخِ سرایش، اولین اثر این مجموعه است که در سال 1377 سروده شده و ترکیب بندی تقدیم به حضرت حمزه سیدالشهداء جدیدترین ترکیب بند سروده شده از این مجموعه به شمار می رود.

وی افزود برخی از اشعار این مجموعه مورد عنایت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای قرار گرفته است و ایشان تعدادی از این اشعار مانند زینبیه اول ، گل شش ماهه که به یک تار نخ از قنداقه خونین حضرت علی اصغر (ع) تقدیم شده است، حماسه های مادرانه در وصف مادر شهید محمد معماریان و ترکیب بند حضرت حمزه سیدالشهداء را پیشتر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهارده ترکیب بند آیینی» منتشر شد

«چهارده ترکیب بند آیینی» منتشر شد