مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-01بين الملل

آمریکا موافق عضویت سریع اوکراین در ناتو نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در نشست خبری خود در مورد تصمیم کی یف برای ارائه درخواست سریع پیوستن به ناتو گفت: - مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرده که بررسی درخواست عضویت اوکراین در ناتو بایستی به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در نشست خبری خود در مورد تصمیم کی یف برای ارائه درخواست سریع پیوستن به ناتو گفت: ایالات متحده معتقد است که درخواست اوکراین برای عضویت در ناتو باید در زمان دیگری مورد بررسی قرار گیرد.

سالیوان خاطرنشان کرد: ایالات متحده برای دهه ها اعلام کرده که ما از سیاست در های باز برای ناتو حمایت می کنیم و هر تصمیمی در مورد عضویت در ناتو بین 30 متحد و کشور هایی است که مایل به عضویت هستند، اما در حال حاضر، دیدگاه ما این است که بهترین راه برای حمایت از اوکراین از طریق حمایت عملی و روی زمین است و روند عضویت در ناتو از مسیر بروکسل باید در زمان دیگری پیگیری شود.

از سوی دیگر رهبر جنبش پنج ستاره ایتالیا و نخست وزیر سابق این کشور، جوزپه کونته هشدار داد که درخواست کیف برای عضویت سریع در ناتو ممکن است منجر به مشارکت کامل همه متحدان ناتو در درگیری در اوکراین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا موافق عضویت سریع اوکراین در ناتو نیست

آمریکا موافق عضویت سریع اوکراین در ناتو نیست