مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-01حوادث

پشت پرده ناامنی در زاهدان کدام نوع سلبریتی است؟!


با اوج گرفتن حوادث فوت مرگ مهسا امینی ضدانقلاب تمرکز ویژه ای برای تحریک مردم سیستان و بلوچستان و پیوند زدن قومیت کرد و بلوچ و مذهبی کردن موضوع آغاز می کند تا فرصت برای دخالت گروه های تروریستی فعال در خطوط مرزی نیز فرآهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی در پایگاه خبری جهان نیوز نوشت: بررسی حوادث اخیر ضدامنیتی در زاهدان بسیار مهم است، این حادثه از همان جنس پروژه ای است که برای پرونده مرگ مهسا امینی در خارج از ایران طراحی شد ولی با مختصات بومی سیستان و بلوچستان اجرا شد.

در ادامه بخوانید: یک: حدود بیش از یک ماه قبل پس از قتل یک زن در بلوچستان، برخی از مظنونین که در میان آنها خانم نیز بودند به پلیس چابهار احضار و مورد بازجویی قرار می گیرند.

در آستانه افشا شدن برخی سرنخ های این پرونده توسط پلیس به ناگاه خبر تجاوز به یک دختر مرتبط با همین پرونده توسط فرمانده اینکه پدر ع.

ن که از علمای سرشناس بلوچستان است، اظهارات پسرش را با صدور بیانیه ای رسمی غیر شرعی و غیر قانونی اعلام کرد ولی جریان تحریک شده احساسات مسیر خود را رفت.

پنج: در این میان البته خواصی هم در سیستان و بلوچستان بودند که همانند لیدرهای جریان اصلاحات در تهران در پوشش دفاع از حقوق مردم و ادعای روشن شدن حقیقت قبل از اعلام نظر مراجع قانونی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ناامنی در زاهدان کدام نوع سلبریتی است؟!

پشت پرده ناامنی در زاهدان کدام نوع سلبریتی است؟!