مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-01سياسي

رییس جمهور ترکیه به قزاقستان سفر می کند


مجلس قزاقستان از دیدار رییس مجلس این کشور با رییس جمهور ترکیه در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین بازی های بین المللی عشایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزرای فارس در دوشنبه، یرلان کاشانف رییس مجلس قزاقستان در حاشیه افتتاح چهارمین بازی های بین المللی عشایر در ترکیه با رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

کاشانف در این دیدار به تقویت بیشتر همکاری بین دو کشور اشاره و این امر را با روابط دوستانه و گفت وگوی پربار سران قزاقستان و ترکیه مرتبط دانست.

رییس مجلس قزاقستان در ادامه سخنان خطاب به رییس جمهور  ترکیه افزود: مشتاقانه منتظر سفر شما به قزاقستان هستیم که در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.

وی در بخش دیگری ابراز اطمینان کرد که این سفر روابط بین کشورهای برادر، قزاقستان و ترکیه، را به یک سطح جدید ارتقا می دهد و فرصت های جدیدی را برای تقویت بیشتر آن، ایجاد می کند.

اردوغان به نوبه خود با بیان این که ثبات در قزاقستان برای کل منطقه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است یا، در این راستا، اهمیت اصلاحات اعمال شده توسط رییس جمهور قزاقستان و ابتکارات وی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را مثبت ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ترکیه به قزاقستان سفر می کند

رییس جمهور ترکیه به قزاقستان سفر می کند