مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-01سياسي

محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل توسط بازاریان مازندران


اصناف و بازار هم که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا سال های دفاع مقدس و بحران هایی نظیر کرونا، سیل و زلزله در کنار مردم و همراه و همگام آنان بوده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،اتاق اصناف تهدید کند.

مردم ایر ان اسلامی در فتنه اخیر نیز که با هدف تخریب چهره نیروهای خدوم پلیس به عنوان یکی از ارکان امنیت و آرامش ایران عزیز طراحی شده بود، سربلند بیرون آمده و نشان دادند قدردان حافظان امنیت کشور بوده و نخواهد گذاشت عده ای از خارج با فریب عده ای دیگر در داخل کشور موجب تحرکاتی شوند که امنیت و آرامش همگان را سلب کنند.

مردم قدرشناس ایران هیچگاه مجاهدت های حافظان امنیت و جلوه های شکوهمند حضور و نقش آفرینی های فداکارانه و افتخارآمیز آنان در حفظ و برقراری امنیت مرزی و شهری و مقابله قاطع با اخلالگران، هنجارشکنان، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی و سلامت جامعه را از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خادمان واقعی خود هستند.

اصناف و بازار هم که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا سال های دفاع مقدس و بحران هایی نظیر کرونا، سیل و زلزله در کنار مردم و همراه و همگام آنان بوده اند، این بار هم با محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل نشان دادند که از بصیرت انقلابی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل توسط بازاریان مازندران

محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل توسط بازاریان مازندران