مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-01اجتماعي

70 درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است


حدود 70 درصد نظافت و تمیزکاری داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ های اربعین و برکت انجام گرفته و این روند تا نظافت کامل این اماکن ادامه دارد.

- محمد نادعلی پور شهردار مهران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان این که 60 درصد کل زائران مرز مهران را جهت تردد انتخاب کرده اند گفت: نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق عمده ترین دلیل انتخاب مرز مهران به عنوان اولین و اصلی ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات از سوی زائران است.

وی با اشاره به این که شهرداری های معین پس از اربعین به استان های خود برگشتند افزود: محوطه پایانه مرزی توسط خود مسئولان پایانه و از پاسگاه بهرام آباد تا میدان اربعین نیز به همراه برخی دستگاه های شهرستان مشارکت در پاکسازی دارند.

  شهردار مهران با اشاره به حجم بالای زباله و پسماند گفت: شهرداری مهران توان پاکسازی همه نقاط را از نظر تجهیزات و نیرو نداشت.

  وی با بیان این که 70 درصد از پاکسازی داخل شهر مهران، پل زائر، پارکینگ های اربعین و برکت انجام شده اند گفت: جلساتی در فرمانداری مهران تشکیل و مقرر شد ادارات و دستگاه های دیگر برای نظافت مهران با شهرداری همکاری کنند .

نادعلی گفت: نظافت کوچه ها، خیابان های فرعی و کم تردد و همچنین پاکسازی و شست و شوی جداول و کانال های هدایت آب در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است

70 درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است