مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-01پزشكي

راهکار پیشگیری از ابتلا به بیماری های روده ای


افرادی که دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا و التور شامل تب، سرفه و اسهال هستند، حتما به مراکز بهداشتی فعال در شهر ها و روستا ها مراجعه کنند.

- پژمان بختیاری نیا سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در بخصوص برای افراد دارای بیماری های زمینه ای و نقص ایمنی از مهم ترین و موثرترین راهکار های پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار محسوب می شوند.

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های روده ای نیز باید مصرف آب آشامیدنی و مواد غذایی سالم، استفاده از توالت بهداشتی و دفع صحیح فاضلاب در دستور کار قرار گیرد.

وی رعایت این موارد در مدارس و دانشگاه ها که مراکز تجمعی هستند را الزامی اعلام کرد و ادامه داد: شست وشوی صحیح و مکرر دست ها نیز راهکاری مهم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی و روده ای است.

بختیاری نیا تاکید کرد: افرادی که دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا و التور شامل تب، سرفه و اسهال هستند، حتما به مراکز بهداشتی فعال در شهر ها و روستا ها مراجعه کنند تا کار های تشخیصی و مداخله های درمانی برای فرد و اطرافیان وی انجام شود پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار پیشگیری از ابتلا به بیماری های روده ای

راهکار پیشگیری از ابتلا به بیماری های روده ای