مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-01پزشكي

محکومیت 2 میلیاردی کالای قاچاق در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم خانکی


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف کالای قاچاق در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم خانکی در چند روز اخیر و جریمه 2 میلیاردی متخاطیان این پرونده ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم برخورد با متخلفان اقتصادی در گیلان اظهار کرد: بازرسان اداره صمت استان طی بازرسی از واحد صنفی در رشت مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی  قاچاق کشف کردند که پس از تهیه صورت جلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان مصرف انسانی کالاهای مکشوفه را فاقد صلاحیت دانست، افزود: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات وی و وصول جوابیه استعلام از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانست.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان متخلف را علاوه بر ضبط و دستور امحای کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 973 میلیون و 700 هزار ریال محکوم کرد.

وی همچنین از ظن مأمورین پلیس آگاهی شهرستان خمام در حین گشت زنی در سطح شهر به یک خودروی نیسان خبر داد و بیان کرد: پس از توقف و بازرسی از خودروی نیسان، مأمورین پلیس آگاهی شهرستان خمام موفق به کشف مقادیری متنابهی کالای قاچاق شدند که پس از تهیه صورت جلسه گزارش به اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 2 میلیاردی کالای قاچاق در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم خانکی

محکومیت 2 میلیاردی کالای قاچاق در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم خانکی