مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-01ورزشي

ترفند تکراری فارسی زبانان ضدانقلاب؛ یک فیلم و چند لوکیشن!


رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در این چند روز ه از ترفند استفاده از یک فیلم ثابت برای چند شهر مختلف استفاده کردند.

- *از شایعه تا واقعیت: کشورمان چند روز ناآرامی را پشت سر گذاشت؛ از تجمعات و اعتراضاتی که در برخی موارد به آشوب کشیده شد تا آنچه در فضای مجازی و رسانه ای به راه افتاد.

وسعت این اتفاقات درحدی بود که با فشارها، تعدادی از سلبریتی ها و چهره های مطرح ورزش و سینمای جهان به این اتفاق واکنش نشان دادند؛ چهره هایی که دربرابر یک دهه تحریم ظالمانه آمریکایی ها علیه مردم ایران یک بار دهن به انتقاد باز نکردند و یکبار برای بچه های بیمار و پروانه ای دست به انتشار پست در صفحه شخصی شان نبردند.

تکلیف رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان هم که سال ها پشت نقاب حرفه ای گری پنهان شده بودند در این ماجرا روشن شد و رسانه هایی مانند بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال روزانه بیش از 100 پست درباره اتفاقات اخیر منتشر کردند که بسیاری از آن ها بدون سند، تحریف شده و دروغ بود همان اقدامی که شبه رسانه آمدنیوز در اتفاقات مشابه سال های گذشته انجام می داد.

  یکی از تکنیک های که رسانه های معاند در کنار تکرار و بارش اطلاعات درست و نادرست به خورد مخاطبان می دادند، انتشار فیلم های تکراری و قدیمی یا انتساب یک فیلم به چند شهر برای گسترده نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند تکراری فارسی زبانان ضدانقلاب؛ یک فیلم و چند لوکیشن!

ترفند تکراری فارسی زبانان ضدانقلاب؛ یک فیلم و چند لوکیشن!