مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-01ورزشي

بررسی وضعیت سپاهان نوین در آستانه شروع لیگ هندبال


تیم هندبال سپاهان نوین در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر هندبال میزبان تیم پیکان مشهد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان ایران امروز(شنبه) آغاز می شود و تیم هندبال سپاهان نوین از ساعت 16 در سالن شهیدمیثمی به مصاف پیکان مشهد خواهد رفت که این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

سپاهان نوینی ها که مانند فصل گذشته شهداد مرتجی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند، در بخش بازیکنان تغییرات گسترده ای داشتند و روند استفاده از بازیکنان جوان اما باتجربه را پیش گرفتند.

جهانبخش شیبانی زاده، علی خدارحمی، پارسا دهقانی، پوریا رئوفی، یونس نصیری، فواد فرهادی، محمدحسین صالحی، بهشاد فاتحی زاده، مهران حسینی، علیرضا پیرزاده اهوازی، رضا عزتی، علی مانیان، محمدحسن خادمی، ابوالفضل لطفی، ابوالفضل قاسمی، امیرحسین صابری، مجید مسعودی، سیدآرمان بنی طباء، محمدمهدی بهنام نیا و علی رضا احمدپور در فصل جاری پیراهن سپاهان نوین را بر تن خواهند داشت.

تلاش می کنیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط تیم اظهار داشت: دو ماه تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم، شرایط تیم خوب است، در بازی های دوستانه عملکرد قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت سپاهان نوین در آستانه شروع لیگ هندبال

بررسی وضعیت سپاهان نوین در آستانه شروع لیگ هندبال