مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-01سياسي

مهدوی ارفع: قاتلان 17 هزار زن و سعودی های کودک کش حامیان اغتشاشات اخیر هستند


سازمان منافقین که 17 هزار زن و بچه را در دهه 60 به قتل رساند یا مجموعه های رسانه ای مانند ایران اینترنشنال سعودی های کودک کشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، وقایع اخیر بیش از آنکه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید کند، با توجه به برخی تحرکات داخلی و خارجی تمامیت ارضی را تهدید می کند و خطر تجزیه را واقعی و عینی نشان می دهد.

در خصوص اهداف و رویکردهای این اغتشاشگران با حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع استاد حوزه و پژوهشگر نهج البلاغه گفت وگویی داشتیم: دو عاملی که نشان می دهد هیاهو رسانه ای پوچ است حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در ابتدای این گفت وگو با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های انسان مؤمن کیاست، درایت و بصیرت است، اظهار داشت: زمانی که اتفاقی در جامعه رخ می دهد، دو چیز می تواند به ما اطمینان دهد که آنچه در هیاهوهای رسانه ای رخ می دهد، پوچ است.

وی افزود: اول اینکه چه کسانی داعیه دار دفاع از این دختر ایرانی شدند که پاره تن همه ماست؟ سازمان منافقین که 17 هزار زن و بچه ما را در ترورهای کور و بمب گذاری های دهه 60 از ما گرفتند یا مجموعه های رسانه ای مانند ایران اینترنشنال که برای سعودی است و خودشان استاد کودک کشی، جنایت و خفقان هستند و در طول حکومتشان تاکنون یک انتخابات برگزار نکردند و زنان کمترین حق را داشتند، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی ارفع: قاتلان 17 هزار زن و سعودی های کودک کش حامیان اغتشاشات اخیر هستند

مهدوی ارفع: قاتلان 17 هزار زن و سعودی های کودک کش حامیان اغتشاشات اخیر هستند