مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-02اقتصادي

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 10 مهر


اوضاع این روز های بازار سرمایه طبق معمول چندان مساعد نیست و امروز شنبه 9 مهر بورس باز هم قرمزپوش بود.

در گفتگو با هابیل خاوری کارشناس بازار سرمایه به بررسی موارد مختلف و تاثیر آن ها بر بازار سرمایه پرداخته ایم و در نهایت بورس فردا نیز پیش بینی شده است.

- به نقل از نبض بورس، نویسنده: هابیل خاوری کارشناس بازار سرمایه در شریطی وارد نیمه دوم سال 1401 می شویم که همچنان شاهد این موضوع هستیم که هر روز شرایط پر ابهام و پیچیده تر از گذشته می شود و خروج پول حقیقی ها از بازار سرمایه به خوبی گویای این موضوع است.

با نگاه اجمالی به اطلاعات سطحی بازار مشاهده کنیم که تا حدودی حقیقی ها با توجه به تمامی اخبار مثبت و منفی که در این مدت به بازار مخابره شده است به بازار روی خوش نشان نمی دهند به طوریکه از خرداد ماه امسال تا به امروز تنها شاهد 2 روز معاملاتی بوده ایم که با ورود پول همراه بوده است.

همه چیز را به برجام گره نزنیم! صحبتم را در این برهه حساس که بازار سرمایه به بازاری کاملا شکننده ای تبدیل شده است و با کوچکترین تغییرات دچارات نوسانات شدید می شود را این گونه شروع میکنم که همه چیز را به برجام گره نزنید.

بازاری که تمامی فعالین قدیمی و جدید خود را طی 2 سال اخیر کلافه کرده است و این روز ها دلایل زیادی را در محافل تحلیلی مختلف برای رشد و ریزش آن مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 10 مهر

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 10 مهر