مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-02بين الملل

آژانس هوایی فدرال روسیه: روسیه از سازمان جهانی هوانوردی خارج نشده است


آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه تأیید کرد که روسیه همچنان عضو سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) است و به عنوان بخشی از این سازمان به کار خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال متفاوت است.

در بیانیه آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه آمده است: ما معتقدیم که این تصمیم غیردوستانه نتیجه ائتلاف سیاسی و موقت تعدادی از کشورها است.

سهم کشور ما در توسعه هوانوردی بین المللی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

تعدادی از ابتکارات ما در چارچوب سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی به عنوان استانداردهایی اتخاذ شده و توسط کشورها برای توسعه ترافیک هوایی بین المللی ایمن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بیانیه تاکید شده است که  روسیه حق عضویت کامل در سازمان بین المللی را برای خود محفوظ می دارد و به فعالیت خود سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی و همچنین در گروه های کاری مربوطه ایکائو به کار خود ادامه خواهد داد، روسیه مثل قبل به فعالیت های خود بر اساس استانداردهای توصیه شده سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی پایبند بوده و در عین حال به تضمین استانداردهای بالای ایمنی هوانوردی ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس هوایی فدرال روسیه: روسیه از سازمان جهانی هوانوردی خارج نشده است

آژانس هوایی فدرال روسیه: روسیه از سازمان جهانی هوانوردی خارج نشده است