مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-02سياسي

برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور


محافل معارفی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) هر شب از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صادقی واعظ، فرحزاد، حسینی قمی، رفیعی به مدت دو شب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 9 تا 15 مهر 1401 با ویژه برنامه های سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت دنبال می شود.

مراسم حرم مطهر قم هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی بخشنده و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام هادی الیاسی و مداحی محسن قاسمی، قاسم جباری و مهدی نجفی برگزار می شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جواد محدث، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خلج و مداحی مهدی طاهری و خرسندی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام حججی و مداحی وحید خیابانی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور

برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور