مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-02اقتصادي

مشکلات معلولان اصفهانی؛ از هزینه نگهداری تا کمبود سرانه


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به مشکلات معلولان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها، هزینه های مراکز شبانه روزی و نگهداری آن ها همگام با افزایش تورم افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کمال صدیقی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان، نابینایان و سالمندان برگزار شد اظهار داشت: سازمان بهزیستی از سال 1358 با ادغام 16 سازمان و نهاد شگل گرفت و ارائه خدمات بیمه ای با تکیه بر مشارکت مردمی و همکاری نزدیک دستگاه های ذیربط و کمک به تأمین حداقل نیازهای افراد بی بضاعت جامعه از ابتدا از اهداف این سازمان بود.

 وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در 4 حوزه خدمات ارائه می کند، افزود: حوزه مشارکت های مردمی، حوزه پیشگیری که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام برمی دارد، حوزه امور اجتماعی که در بحث کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست و اورژانس اجتماعی فعالیت دارد و حوزه توانبخشی که در قالب 3 دفتر فعالیت می کند.

صدیقی با اشاره به اینکه دفترهای مراقبتی شامل مراکز شبانه روزی، مراقبت و ویزیت در منزل هستند، افزود: در حال حاضر 65 مرکز شبانه روزی داریم که 4 هزار و 500 نفر در این مراکز خدمات دریافت می کنند و 2 هزار و 200 نفر در مراکز ویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معلولان اصفهانی؛ از هزینه نگهداری تا کمبود سرانه

مشکلات معلولان اصفهانی؛ از هزینه نگهداری تا کمبود سرانه