مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-02اقتصادي

نوسازی پیکان تاکسی ها با 8 ماه تاخیر!/زمان تحویل مشخص نیست


 در کشور ما با اینکه تاکسی ها بخش قابل توجهی از بار سیستم حمل و نقل عمومی را به دوش می کشند، مافیای خودرو، افزایش سرسام آور قیمت آن و کم توجهی به این بخش از ناوگان حمل و نقل عمومی، موجب شده تا آنچه از تاکسی ها به ذهنمان می آید، یک ماشین مش ممدلی بدون بوق و صندلی و یک راننده خسته، ژنده پوش و عصبی باشد که دخل ماهانه اش به گَرد پای خرج ماشینش هم نمی رسد! در سال گذشته نوسازی 10 هزار دستگاه خودروی تاکسی در کشور پیش بینی شد که از این تعداد 313دستگاه سهم استان البرز شد، اما با توقف تولید سمند و پژو 405 به دلیل نقص فنی توسط سازمان استاندارد، از شماره گذاری و تحویل خودروها جلوگیری شد که تعدادی از تاکسی داران البرز هم جزو این دسته بودند.

بلاتکلیفی 1700 تاکسی دار در کشور به گفته مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشوردر گفتگو با رسانه ها، در حال حاضر 1700 راننده تاکسی در سراسر کشور در فرایند نوسازی تاکسی خود نسبت به انتخاب خودروی سمند EF7 و پرداخت کامل بهای آن اقدام کرده اند.

اما متاسفانه با اعلام سازمان استاندارد مجوز شماره گذاری این ناوگان با مشکل مواجه شده است.

از آنجایی که از زمان نام نویسی و واریز وجه توسط این افراد چندماه می گذرد و خودروی فرسوده آنها نیز اسقاط و از رده خارج شده است، کسب معیشت این افراد با چالش جدی مواجه شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی پیکان تاکسی ها با 8 ماه تاخیر!/زمان تحویل مشخص نیست

نوسازی پیکان تاکسی ها با 8 ماه تاخیر!/زمان تحویل مشخص نیست