مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-03بين الملل

شکست نقشه سوریه سازی و تحمیل ویرانی 530 میلیارد دلاری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز با اشاره به آشوب اخیر نوشت: حوادث اخیر در زاهدان، ابعاد تازه ای از برنامه ریزی گسترده را عیان کرد، - آمریکا و اسراییل با ایجاد درگیری داخلی در سوریه، 530 میلیارد دلار خسارت به این کشور وارد کردند و می خواستند در ایران هم برنامه مشابهی را به اجرا بگذارند، اما به سد جمهوری اسلامی برخوردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز با اشاره به آشوب اخیر نوشت: حوادث اخیر در زاهدان، ابعاد تازه ای از برنامه ریزی گسترده را عیان کرد، همچنین نقشه هایی که معلوم بود از مدت ها پیش برای این روز های ایران کشیده شده است.

توییت خبرنگار امنیتی اسراییلی نیز فاش کرد تجزیه طلبان نه عزادار مهسا امینی هستند و نه به دنبال اصلاحات اجتماعی در ایران؛ بای بای ایران ، مخالفت با دولت و یا جمهوری اسلامی نیست، بلکه اسم رمز تجزیه ایران است.

اگرچه خواب رژیم غاصب اسراییل، غرب وحشی و سعودی خونریز، برای ایران عزیز، تعبیرنشدنی است، اما آگاهی مردم نسبت به آنچه این روز ها در سر دشمنان می گذرد، بسیار ضروری به نظر می رسد.

آنچه این روز ها از آن به سوریه سازی تعبیر می شود، وجوه عینی ای دارد که به عنوان یک تجربه معاصر قابل بررسی است؛ خسارت بیش از 9 سال جنگ در سوریه، در کنار صد ها هزار کشته و قربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نقشه سوریه سازی و تحمیل ویرانی 530 میلیارد دلاری

شکست نقشه سوریه سازی و تحمیل ویرانی 530 میلیارد دلاری