مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-03اقتصادي

توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی استان قزوین است


استاندار قزوین با بیان اینکه گردشگری جزو ظرفیت های بی بدیل استان است، گفت: توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی استان است و باید برای آن برنامه ریزی مناسبی را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جمع تعدادی از فعالان گردشگری استان قزوین اظهار کرد: هر چه که خداوند می توانست به عنوان یک خیر و برکت به یک جغرافیا عنایت کند به استان قزوین نصیب کرده است که این موضوع فرصت و مسئولیتی برای مدیران استان به حساب می آید و باید برای استفاده از آن برنامه ریزی لازم را انجام داد.

وی افزود: قزوین به دلیل ظرفیت های تاریخی و طبیعی و به دلیل نزدیکی به پایتخت و برخورداری از محورهای مواصلاتی متعدد که به عنوان یک میانگین 800 هزار تردد را در خود ثبت کرده است، می تواند در سطح کشور بسیار اثرگذار باشد و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

اعلایی اضافه کرد: در فضای بهره برداری از ظرفیت های گردشگری، تلاش هایی انجام شده است ولی بخش قابل توجهی از ظرفیت ها مغفول مانده و به بهره برداری نرسیده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: شهر گردشگری و استان گردشگری باید فریاد بزند که گردشگرپذیر است ولی قزوین در حال حاضر اینگونه نیست و باید در حوزه تاریخی و طبیعی اقداماتی را انجام داد که به بهترین شکل ممکن استان را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی استان قزوین است

توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی استان قزوین است