مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-03ورزشي

هنرمند بدون توجه به صف آرایی دشمن نمی تواند نقش آفرین باشد


هنرمند اگر در بزنگاه های مختلف بدون توجه به اقتضائات جامعه و صف آرایی دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، - علیرضا استرابی هنرمند عکاس در واکنش به اتفاقات اخیر و اغتشاشات صورت گرفته به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اعتراضات در هر جامعه ای بر بستر یک معضل فرهنگی، اجتماعی یا اقتصادی و سیاسی شکل می گیرد و با عدم بصیرت معترضین و یا سوء تدبیر در مقابله با آن به سمت اغتشاش حرکت می کند.

این هنرمند در ادامه اظهار کرد: اعتراضات و به دنبال آن اغتشاشات اخیر در کشور عزیزمان هم بر بستر یک اتفاق استثنایی شروع شد و با بی بصیرتی برخی از معترضین و با آتش بیاری دشمنان قسم خورده این سرزمین و برخی از هنرمندان و ورزشکاران به سویی رفت که دودش بر چشم همه رفت.

وی ادامه داد: در این میان هم باید سهمی برای سوء تدبیر برخی از مسئولان مربوطه سال اخیر، جامعه را آبستن این گونه اتفاقات ناگوار قرار داده است.

استرابی همچنین در خصوص نقش هنرمندان پیرامون اتفاقات چند وقت اخیر نیز گفت: در این وضعیت، هنرمندان عرصه های مختلف هنری نقشی انکارناپذیر دارند، هنرمندان به عنوان قشر مؤثر جامعه می توانند در هر دو سوی میدان نقش آفرینی کنند.

در دنیای کنونی هنرمندان در عرصه های مختلف با هنر خود در حال گفتگو با جامعه هستند و به تبع هنرمندی خود در جامعه، سهمی را در مهندسی افک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند بدون توجه به صف آرایی دشمن نمی تواند نقش آفرین باشد

هنرمند بدون توجه به صف آرایی دشمن نمی تواند نقش آفرین باشد