مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-03ورزشي

پیروزی آناصنعت قم برابر گیتی پسند اصفهان


تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در مسیر آماده سازی برای ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور گیتی پسند اصفهان را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دو روز بعد از پیروزی امیدهای آناصنعت پاسارگاد قم برابر گیتی پسند اصفهان، شاگردان سعید قاسمی که با تدارک وسیع این روزها با جدّیت خود را آماده دیدارهای آتی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می کنند، در دیداری تدارکاتی برابر گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

فوتسالیست های آناصنعت پاسارگاد قم بعد از اردوی آماده سازی در قمصر کاشان و تمرینات منظم در سالن شهید حیدریان قم، میزان آمادگی و هماهنگی خود را در دیدار تدارکاتی برابر تیم گیتی پسند اصفهان محک زدند و در پایان دیداری نزدیک و نفس گیر حریف مطرح خود و قهرمان فصل 1400 لیگ برتر فوتسال را شکست دادند.

گیتی پسند که از بازیکنان قمی نظیر علی اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی بهره مند است، در دقایق ابتدایی این دیدار توسط علی اصغر حسن زاده دروازه آناصنعت پاسارگاد قم را گشود اما نماینده قم با تیزهوشی محمد رحمتی دهکردی بازیکن تکنیکی و آینده دار خود بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول یک بر یک پایان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی آناصنعت قم برابر گیتی پسند اصفهان

پیروزی آناصنعت قم برابر گیتی پسند اصفهان