مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-03اقتصادي

قیمت ایزوگام پلیمری مرغوب را از کجا میتوان استعلام گرفت؟


بسیاری از تولیدات داخلی در اختیار صنعت ساختمانی قرار دارند، یکی از مباحث بسیار مهم در ساختمان بحث عایق سازی می باشد، ساختمانی که ساخته می شود در اولین مرحله باید عایق رطوبتی بسیار خوبی داشته باشد.

- به هر میزانی که کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگامها بهتر و بالاتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر می باشد و ایزوگام پلیمری با قیمت خرید فروش مناسب در انواع گوناگون تک لایه، ایزوگامهای دولایه و نمونه های سه لایه تولید و به بازار عرضه می شوند.

به منظور بالابردن میزان دوام و طول عمر انواع مختلف ایزوگامها از نوعی قیر مخصوص پلیمری استفاده می نمایند به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و نم در ساختمانها نوعی عایق به نام ایزوگامهای پلیمری بسیار پرکاربرد می باشد که این نوع عایق معمولا از الیاف مصنوعی و نوعی قیر ساخته می شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می گردد این ایزوگام طرح دار با کمک گرما بر روی سطوح مختلف نصب می گردند در نتیجه مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می شوند.

امروزه کارخانجات متعددی به تولید انواع مختلف ایزوگام پلیمری می پردازند از آنجایی که امروزه این محصول درساختمانها و سایر جاها کاربردهای فراوانی دارد بدین ترتیب خرید و فروش این محصول با سودآوری فراوانی همراه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ایزوگام پلیمری مرغوب را از کجا میتوان استعلام گرفت؟

قیمت ایزوگام پلیمری مرغوب را از کجا میتوان استعلام گرفت؟