مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-03اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محتشمی پور اظهار کرد: از نظر کارشناسی برخی ها معتقدند که خودروی سمند سورن که جایگزین سمند و پژو 405 شده مناسب نیست؛ - معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محتشمی پور اظهار کرد: از نظر کارشناسی برخی ها معتقدند که خودروی سمند سورن که جایگزین سمند و پژو 405 شده مناسب نیست؛ اما جای سوال است که چه خودروی دیگری را انتخاب کنیم چرا که در حال حاضر سبد محصولات صنعت خودروی کشور مشخص است و ما نمی توانیم که توقع بیشتر داشته باشیم.

وی با بیان این که این مطالبه ماست که یک خودروی ملی متناسب با شغل تاکسی تولید شود، اظهار کرد: در حال حاضر سبد محصولات خودروساز مشخص است و کمترین خودرویی که قابلیت بکارگیری به عنوان تاکسی را دارد، سمند سورن دوگانه سوز است که همین حالا کف قیمت این خودرو 276 میلیون تومان تعیین شده است.

معاون فنی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که شاید بتوانیم بهترین برند های خودروی دنیا را به عنوان تاکسی استفاده کنیم، اما باید این را در نظر بگیریم که آیا از نظر قیمت انتخاب خودرو ها در توان پرداخت راننده تاکسی است یا نه، گفت: آیا دولت قابلیت تامین تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران

تشریح آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران