مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-03اقتصادي

شمار واحد های صنعتی غیرفعال در البرز کمتر از 200 عدد است


رییس اداره صنعت معدن و تجارت استان البرز گفت: در استان البرز کم تر از 200 واحد تعطیل وجود دارد چون استان البرز پتانسیل بالا دارد در واحدهای نیمه فعال تزریق تسهیلات به کمک دولت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج ، رامین ربیعی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در حاشیه نشستی که منظور انعقاد تفاهم نامه با خانه صنعت استان برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه، گفت: ایجاد ارتباط میان خانه صمت و بخش دولتی پس از چندین سال اتفاق افتاد که ما آن را به فال نیک می گیریم.

ربیعی افزود: در راستای شروع فعالیت نیاز به نقشه راه داشتیم که تحت عنوان تفاهم نامه امضا شد، در این میان واگذاری کلیه امور بخش دولتی به خصوصی با توجه به بند های این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: وجود واحد نیمه فعال دلیل بر عدم اجرای واحدهای جدید نیست، واحد جدید براساس نیاز جدید به وجود می آید و طرح های نیمه فعال برای فعال شدن نیاز به کمک دارند.

در استان البرز کم تر از 200 واحد تعطیل وجود دارد چون استان البرز پتانسیل بالا دارد در واحدهای نیمه فعال تزریق تسهیلات به کمک دولت انجام می شود.

  ربیعی اظهار کرد: بحث اشتغال مشکل آینده نخواهد بود، مشکل آینده کمبود نقدینگی و تکنولوژی خواهد بود و رفع معافیت واحد صنعتی در کشور در حال توسعه برای ورود تکنولوژی مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار واحد های صنعتی غیرفعال در البرز کمتر از 200 عدد است

شمار واحد های صنعتی غیرفعال در البرز کمتر از 200 عدد است