مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-04اقتصادي

داروسازان ایران و جهان در تهران گردهم می آیند


بزرگ ترین گردهمایی بین المللی تخصصی صنعت داروسازی کشور، در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما به عنوان یک رویداد بین المللی جامع و فراگیر در حوزه صنعت دارو، با حضور شرکت های داروسازی داخلی و خارجی و فعالان حوزه دارو در طول زنجیره تأمین تا توزیع دارو و با شعار توسعه، بازسازی و نوسازی صنعت دارو در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داروسازی، تعداد زیادی از نمایندگان شرکت های تولید کننده مواد اولیه دارویی و تجهیزات داروسازی، سفرا و رایزنان بازرگانی و سرمایه گذاران از بیش از 40 کشور مختلف حضور خواهند داشت تا ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای ایران و جهان در این حوزه، درباره همکاری های مشترک با همتایان خود به گفتگو بپردازند.

از ایده تا برندسازی از رویدادهای جدید ایران فارما نخستین پاویون اعتبارسنجی و شتاب دهی ایده های پزشکی و دارویی متر و جت است.

در این رویداد صاحبان ایده و استارتاپ های خلاق در صنعت داروسازی در کنار شتاب دهنده ها، منتورها و مشاوران این صنعت، به بحث و گفتگو می پردازند تا با استفاده از امکانات موجود ایده خود را به سمت تجاری سازی سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروسازان ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

داروسازان ایران و جهان در تهران گردهم می آیند