مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-04پزشكي

راز ترسناک مارهای عظیم الجثه ای که هر چیزی را شکار می کنند! (+عکس)


مارهای پایتون برمه ای بزرگ هستند و تا 5 متر طول دارند اما اندازه بزرگ آن ها به تنهایی نمی تواند باز شدن باورنکردنی دهان آن ها را توضیح دهد؛ فرایندی که با آن می توانند طعمه های به بزرگی آهو یا تمساح را بخورند.

- راز ترسناک مارهای عظیم الجثه ای که هر چیزی را شکار می کنند! (+عکس) مارهای پایتون برمه ای بزرگ هستند و تا 5 متر طول دارند اما اندازه بزرگ آن ها به تنهایی نمی تواند باز شدن باورنکردنی دهان آن ها را توضیح دهد؛ فرایندی که با آن می توانند طعمه های به بزرگی آهو یا تمساح را بخورند.

دانشمندان حالا در مطالعه جدیدی نشان داده اند که مارهای پایتون برمه ای چگونه می توانند آرواره های خود را به اندازه ای باز کنند که طعمه هایی تا شش برابر بزرگتر از خود را بخورند.

ایان بارتوشک ، دانشمند محیط زیست حفاظت از جنوب غربی فلوریدا همراه با سه محقق دیگر به زیست شناسی این مار عظیم و به ویژه توانایی آن در خوردن تقریبا هر موجودی که با آن روبرو می شوند، نگاهی دقیق تر انداخته اند.

مار پایتون چگونه آرواره های خود را تا حد زیادی باز می کند؟ تحقیقات آن ها نشان می دهد که مارهای پایتون برمه ای برای بیشتر باز کردن دهان خود، از قابلیت منحصربه فردی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ترسناک مارهای عظیم الجثه ای که هر چیزی را شکار می کنند! (+عکس)

راز ترسناک مارهای عظیم الجثه ای که هر چیزی را شکار می کنند! (+عکس)