مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-04ورزشي

آناصنعت قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال صعود کرد


تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم به مرحله نهایی رقابت های فصل 1401 لیگ برتر رده سنی امید قهرمانی باشگاه های کشور صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست های تیم آناصنعت پاسارگاد قم به سرمربیگری سیدعلی اصغر احمدی مربی جوان و چهره شناخته شده فوتسال قم در فصل 1401 لیگ برتر امید باشگاه های کشور عملکرد موفقی را از خود به نمایش گذاشت و به جمع 4 تیم برتر صعود کرد.

در حالی که رقابت های این فصل با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را به شکل دوره ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار کردند، تیم فوتسال امید آناصنعت پاسارگاد قم از گروه دوم به عنوان تیم دوم مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد.

فوتسالیست های آینده دار آناصنعت پاسارگاد قم در این گروه با تیم های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فولاد زرند ایرانیان، شهرداری رشت و استعدادهای درخشان مشهد هم گروه بودند و سرانجام با کسب 17 امتیاز بعد از گیتی پسند 20 امتیازی راهی مرحله نهایی شدند.

دیدارهای دور رفت این گروه به میزبانی رشت برگزار شد و نماینده فوتسال قم دو پیروزی برابر تیم های فولاد زرند ایرانیان و مس سونگون کسب کرد، با گیتی پسند به تساوی رسید و به تیم های شهرداری رشت و استعدادهای درخشان مشهد باخت تا از این مرحله 7 امتیاز کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناصنعت قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال صعود کرد

آناصنعت قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال صعود کرد