مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-04سياسي

80 درصد نسل جدید زندگی خود را در فضای مجازی سپری می کنند


مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 80 درصد نسل جدید در فضای مجازی عمر خود را سپری می کنند، گفت: نسل جدید اهل مسائل و کنش های اجتماعی بوده و دشمن با آگاهی با این مسئله و با ماجرای فوت مهسا امینی هیجانات جوانان و نوجوانان را افزایش داده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سجاد ستوده پیش ازظهر امروز در نشست با فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان گیلان با عنوان جهاد تبیین در عصر روایت ها در سالن اجتماعات مجتمع عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار برای ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی برنامه ریزی دقیق داشته است، اظهار کرد: استکبار برای ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه برنامه ریزی دقیق داشته و فقط به دنبال بهانه بوده است.

  وی با اشاره به وجهه بارز اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران چهار ویژگی عمده دارد که سه ویژگی آن وجهه بارز است.

  مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به وجهه فمینیستی در آشوبات اخیر جمهوری اسلامی بیان کرد: در فتنه های گذشته ایران در دهه و سال های گذشته، وجهه فمینیستی به وضوح قابل توجه بوده و مطالبات به سمت مطالبات بانوان رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد نسل جدید زندگی خود را در فضای مجازی سپری می کنند

80 درصد نسل جدید زندگی خود را در فضای مجازی سپری می کنند