مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-04سياسي

اغتشاشات خللی در شاکله سیاسی نظام پدید نمی آورد


مدیر خواهران سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: تحرکات و اغتشاشات که بیشتر شبیه به بازی کودکان است، خللی در شاکله سیاسی نظام پدید نمی آورد.

- مهناز وطنی مدیر خواهران سازمان استان ایلام ضمن تاکید به اتفاقات دهه های اخیر کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره در معرض خطرها و فتنه های گوناگون داخلی و خارجی بوده است؛جنگ تحمیلی، اقدامات مسلحانه، ترور، ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی، تحریم های بی رحمانه و.

از جمله این حملات بوده است.

وی در ادامه به تاریخچه برنامه ضد انقلاب دشمن اشاره کرد و گفت: اما آنچه مسلم است دشمن در همه این سالها با تمام توانش برای از بین بردن انقلاب اسلامی بکار برده است و جمهوری اسلامی نیز با تمام ظرفیتش و باحضور به موقع مردم انقلابی و ولایت مدار تهدیدها و فتنه ها را خنثی کرده است و این یکی از شاخصه های مهم و اصلی انقلاب اسلامی است که سایر انقلاب های بزرگ دنیا از آن بی بهره اند.

وطنی از نقش مردم انقلابی ایران اسلامی در خنثی سازی فتنه ها بی بدیل ایران اشاره کرد و گفت: تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی را که نگاه میکنیم ، پر است از روزهای به یادماندنی، از اتحاد و انسجام و یکپارچگی از یکی شدن دلهای مردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات خللی در شاکله سیاسی نظام پدید نمی آورد

اغتشاشات خللی در شاکله سیاسی نظام پدید نمی آورد