مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-04اقتصادي

دلیل افزایش قیمت مرغ در روز های اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد با اشاره به دو اقدام ضروری برای کاهش هزینه تمام شده تولید مرغ، عنوان کرد: نخست اینکه باید نهاده، - رییس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور دلایل افزایش قیمت مرغ در روز های اخیر و عبور از نرخ مصوب 59800 تومان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد با اشاره به دو اقدام ضروری برای کاهش هزینه تمام شده تولید مرغ، عنوان کرد: نخست اینکه باید نهاده، دارو و واکسن به میزان کافی و با قیمت مناسب به دست تولید کننده برسد و دوم اینکه کیفیت این محصولات مناسب با استاندارد های جهانی باشد.

رییس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: بسیاری از نهاده هایی مانند خوراک طیور وارداتی که به دست مرغدار می رسد قیمت بالایی دارد و پروتیین اش هم بسیار پایین است، استاندارد این خوراک بسیار پایین است و کارایی لازم را برای پرورش مرغ ندارد، مواد موثر دارو و واکسن ها هم بعضا مناسب نیست و همه این ها موجب می شود که هزینه های تولید بسیار بالاتر باشد.

رییس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: شرکتی 7 ماه پیش محموله خوراک به وزن 4500 تن وارد کشور کرد که بی کیفیت بود به طوری که سازمان استاندارد هم آن ها را تایید نکرد در عین حال به مرغداران فروخته بود و آن ها به دلیل بی کیفیتی تحویل نگرفتند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل افزایش قیمت مرغ در روز های اخیر

دلیل افزایش قیمت مرغ در روز های اخیر