مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-04ورزشي

اصفهان باید به قطب فوتبال ساحلی تبدیل شود


رییس هیأت فوتبال استان اصفهان برای حضور قدرتمند نماینده استان در لیگ فصل آینده فوتبال ساحلی وعده حمایت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی طاهری، رییس هیات فوتبال استان اصفهان در حاشیه دیدار نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت: در این دو سالی که در هیأت فوتبال حضور دارم، دوست داشتم کلان شهر اصفهان با امکانات فراوان و حضور بخش های خصوصی و دولتی متنوع فعالیت خوبی در فوتبال ساحلی داشته باشد.

وی افزود: هم از نظر زیرساختی و مهیا بودن زمین تمرین و مسابقه مناسب و هم از نظر حضور قدرتمند نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، باید شرایط خوبی فراهم شود؛ بر این اساس وعده می دهیم از اسپانسر های فعلی حمایت و در صورت امکان اسپانسر های جدیدی برای تیم داری در فوتبال ساحلی جذب کنیم.

طاهری با اشاره به رونق فوتسال اصفهان در سال های فعالیت خودش خاطرنشان کرد: سال 86 قطب جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کردیم، تحول بزرگی در مبالغ قراردادها به وجود آمد، هم چنین در ادامه اولین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا در اصفهان برگزار و فولادماهان اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: مهیا شدن زیرساخت ها نیاز به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری اصفهان و نهاد های مختلف را دارد؛ پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان باید به قطب فوتبال ساحلی تبدیل شود

اصفهان باید به قطب فوتبال ساحلی تبدیل شود