مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:272022-10-04سياسي

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی در اعتراض به اقدامات اغتشاشگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی صبح روز گذشته در اعتراض به وقایع اخیر کشور و آسیب زدن اغتشاشگران به امنیت و اموال مردم تجمع برگزار کردند و دانشجویان دانشگاه رازی نسبت به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور و تخریب .

- ما پایبندی به اصل حجاب و لزوم حفظ آن را لازم می دانیم، اما کم از برخی مذهبی نما هایی که در اجرای قوانین زیاده روی یا فروگذاری کردند و با نام مصلحت، از حدود قانون افراط و تفریط کردند و باعث زیر سوال رفتن اصل و فدا شدن آن شدند، ضربه ندیدیم.

پرواضح است برخی رویه های پلیس امنیت اخلاقی مورد انتقاد است، اما شرایط فعلی، اصل مطالبه ی به حق اصلاح روند درخصوص حجاب را به حاشیه برده است.

باید بپذیریم که مهمترین مسئله امروز کشور و دغدغه تمام خانواده های ایرانی، مسائل اقتصادی است و رفع این مسائل به جز با مطالبه گری تک تک ما ممکن نیست.

همه ما به این مسائل معترضیم، ولی اعتراض با ایجاد بی نظمی یکی نیست.

اعتراض از روند صحیح و قانونی اگر مستمر باشد قطعا نتیجه میدهد، همانطور که پیگیری دانشجویان انقلابی استان در قضیه فساد در خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه جواب داد، بدون اینکه آسیبی به مال و جان و زمان همشهری هایمان وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی در اعتراض به اقدامات اغتشاشگران

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی در اعتراض به اقدامات اغتشاشگران