مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-05اقتصادي

احتمال افزایش روند کرونا در اواخر پاییز


یک اپیدمیولوژیست با اشاره به روند فعلی بیماری کرونا در کشور، گفت: نسبت به چندین ماه قبل روند پایینی از شیوع کرونا را تجربه می کنیم ولی ممکن است تا یک یا دو ماه آینده یعنی در اواخر پاییز مجددا روند افزایشی کرونا را شاهد باشیم.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر بابک عشرتی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین خبرها از شیوع واریانت هایی از ویروس کرونا، گفت: در بهمن ماه سال گذشته با شکل جدیدی از کرونا با نام امیکرون (BA1 و BA2) مواجه بودیم که تاکنون نیز با زیرواریانت هایی از همین سویه (BA4 و BA5) درگیری داریم.

هرچند اشکال جدیدی از امیکرون هم در جهان به وجود آمده است، اما فکر نمی کنم هنوز اشکال جدید را در کشور شناسایی کرده باشیم.

وی با اشاره به کاهش بار ویروس کرونا، تصریح کرد: نسبت به چندین ماه قبل روند پایینی از شیوع کرونا را تجربه می کنیم، ولی ممکن است تا یک یا دو ماه آینده یعنی در اواخر پاییز مجددا روند افزایشی کرونا را مشاهده کنیم.

او با تاکید بر اینکه پیش بینی شرایط بیماری طی روزهای آتی بر اساس مدل ها برآورد می شود، اظهار کرد: قضاوت درباره اینکه افزایش موارد طی ماه های آتی چگونه خواهد بود، هنوز زود است.

هرچند بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان 1400 با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش روند کرونا در اواخر پاییز

احتمال افزایش روند کرونا در اواخر پاییز