مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-05فرهنگي

با رادیو صبا به «عصر قجر» بروید/ نگاهی طنز به اتفاقات تاریخی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «عصر قجر» عنوان یکی از برنامه های جدید پاییزی رادیو صباست که در قالب یک نمایش با نگاهی طنز به مرور وقایع و اتفاقات دوره قاجار می پردازد.

- با رادیو صبا به عصر قجر بروید/ نگاهی طنز به اتفاقات تاریخی رادیو صبا در برنامه عصر قجر با نگاهی طنز اتفاقات تاریخی را مرور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، عصر قجر عنوان یکی از برنامه های جدید پاییزی رادیو صباست که در قالب یک نمایش با نگاهی طنز به مرور وقایع و اتفاقات دوره قاجار می پردازد.

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: عصر قجر برنامه تاریخی رادیو صباست که در قالب نمایش با ماشین زمان سفری به دوره قاجار دارد تا رویداد ها و رخداد های تاریخی را برای مخاطبان در فضای متفاوتی بازگو کند.

وی افزود: در این برنامه علی بنه گزی با اجرا نمایش، حکایت خوانی، روایت و قصه گویی با زبان شیرین طنز در کوچه پس کوچه های رازآلود تاریخ قدم می زند و از تاریخ کشورمان و درس های تاریخی برای مخاطبان می گوید.

عزتی بیان کرد: در این برنامه تلاش می کنیم با نگاهی طنز نقد ریزی نیز به معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی امروز داشته باشیم تا تلنگری برای همه مخاطبان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رادیو صبا به «عصر قجر» بروید/ نگاهی طنز به اتفاقات تاریخی

با رادیو صبا به «عصر قجر» بروید/ نگاهی طنز به اتفاقات تاریخی