مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-05اقتصادي

تحویل زودتر از موعد خودرو به خریداران بورسی


امیر میرمنصف، رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم که این موضوع رضایت آن ها را در پی داشته است.

- بورس تابناک ، رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم که این موضوع رضایت آن ها را در پی داشته است.

امیر میرمنصف، رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: عرضه خودروی کارا تک کابین و دو کابین دو نوبت، خودروی دیگنیتی دو نوبت و خودروی فیدلیتی یک نوبت در بورس کالا عرضه شده است.

به گفته میرمنصف، گروه بهمن برنامه عرضه خودروهای دیگر را در بورس کالا در دستورکار دارد؛ به طوریکه فردا 12 و همچنین 20 مهرماه دو نوع خودروی کشنده عرضه میشوند.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن تصریح کرد: تاکنون گروه بهمن 573 دستگاه دیگنیتی و فیدلیتی را عرضه کرده که از آن ها 516 دستگاه تخصیص داده شده و به مشتریان تحویل داده شده است.

وی در پایان افزود: گروه بهمن فروش های خود در بورس کالا را زودتر از موعد مقرر تحویل داده و تنها 57 دستگاه در نوبت تحویل هستند.

کالاخبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل زودتر از موعد خودرو به خریداران بورسی

تحویل زودتر از موعد خودرو به خریداران بورسی