مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-05ورزشي

مخبر عازم مسکو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر امروز (چهارشنبه 13 مهر ماه) به دعوت «میخاییل ولادیمیرویچ میشوستین» نخست وزیر روسیه برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، - معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، ظهر امروز در رأس هیئت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی عازم مسکو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر امروز (چهارشنبه 13 مهر ماه) به دعوت میخاییل ولادیمیرویچ میشوستین نخست وزیر روسیه برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، در صدر یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی تهران را با بدرقه رییس دفتر رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور به مقصد مسکو ترک کرد.

معاون اول رییس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در دومین مجمع اقتصادی خزر، با برخی مقامات شرکت کننده در این اجلاس در خصوص توسعه روابط و سایر موضوعات مورد توجه طرفین گفتگو و مذاکره خواهد کرد.

وزرای امور اقتصادی و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین وزرا در این سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان را همراهی می کنند.

مخبر همچنین پیش از عزیمت به روسیه در گفتگو با خبرنگاران به تشریح برنامه های سفر دو روزه خود به مسکو پرداخت و گفت: این سفر به دعوت نخست وزیر روسیه برای شرکت در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر عازم مسکو شد

مخبر عازم مسکو شد